// Little Princess

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Dairy. hello ,i'm EyQin . Be nice here. im 8teen years old. Love to Laugh Simple Person With A Simple Life !.

Status : soul.love.happy.hurt.sad.pain.hate



soul.love.happy.hurt.sad.pain.hate

Tagboard
Footprints here!



cbox code here

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Nurul AsyiQin

Ungkapan Hati :D
Saturday 23 March 2013 | 20:30 | 0 comments
Assalamualikum, selamat malam eberibadiiii :) wow, apa khbr semuanyaaa? Harap sehat selalu dn sentiasa yaa. Bru ary neh dapat update, actly bnyak maw d share hihi. Ok mcmna maw mula aa, entah knpa bbrapa ary neh trasa rindu sangat dgn dea. Kmi brwhatsapp kann dea layan sy dgn baik , trasa sperti dulu. Layanan dgn pnuh ksih syg dn prasaan rindu. Wahh ntah dea mc sayang sm sy n ada kah perasaan rindu dea utk sy? Tadi ptg round2 hp n baca semua text kami yng brmula awal tahun 2012 smpai masa kami suda jrg brkontek :') RINDU sy sm dea, maw mngis ingt dea balik :) rndu cara lyanan dea sm sy, rindu d pngl AYG , RINDU n SYG . Ouchhh lemahnyaa diri ini :') sy bca text tym sy bufday thun lepas, mc ada 17 text wish birthday yg dea snd sma sy ngam2 dgn umur sy haha hdiah dri dea haha trasa d sayang sangat tym tue. Sy brhrap sngt dea bley pnggal sy AYANG utk 1hari pun suda ckup pda hari jadi sy thun ini. Sy brfkir sbentar, adakah sy akn dapat lagi layanan sebegitu pda thun ini pda harijadi saya? Ohhgoshh i miss de moment , i love him, i love him, i love him so much :') saya harap birthday tahun neh akan bermakna sperti tahun lepas, ada sii PemilikHati 1ary :) saya bley pura2 lupa bhawa dea sedang bahagia bersama gf dea. Saya tak taw mcmna sy maw hilangkan perassan saya sama dea, sakit menahan tak tahan rasanya. Saya pun maw dea bahagia tanpa ada perasaan saya sama dea. Tapi entah kenapa semakin mau lupa semakin teringat dengan dea. Payah cinta bertepuk sebelah tangan huhai . Okey laa, cukup lah, nanti saya update lagi. Jangan kamu bosan baca blog saya aa :) sekian terima kasihh <3 imissyou iloveyou PemilikHati .


Older Post | Newer Post




/