// Little Princess

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Dairy. hello ,i'm EyQin . Be nice here. im 8teen years old. Love to Laugh Simple Person With A Simple Life !.

Status : soul.love.happy.hurt.sad.pain.hate



soul.love.happy.hurt.sad.pain.hate

Tagboard
Footprints here!



cbox code here

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Nurul AsyiQin

Welcome EYQIN ! :)
Saturday 15 September 2012 | 21:21 | 0 comments


Assalamualikum :) Happy Saturday ! yaiiii lamanya tk update blogg, bz seja sejak kblkngan neh , kerja kannn neh pun bru dpt cuti woo jadi saya maw kongsi bnyak story untuk andaaa :)
banyak yg jadi selama nehh , ada happy ada yg sedih hehe . btw, neh pestaim taw saya beraya d PETRONAS :) tapii cukup happy buat saya , yg palingg siokk tue pakai bju kurung p kerja hihi ;p tp malam takbirnyaa saya kerja sendiri2 , kerja malam trus lagii, huhaii mngis saya sndri d tmpt kerja tkda yg temankann :') sorg2 mnyanyi lagu raya mlm takbir tue hihi mcm sott saya cna ;p tk dpt tidur sngt, jam 4 pagi lagi da bnyak sngt kereta , smua pun brpakaian BAJU MELAYU DAN BAJU KURUNG pasti drg maw balik kg suda hehe . saya pun tk sbr maw pkai bju kurung hihi tapi trpksa tnggu kawan krja pagi tue dtg bru dpt p mandi hehe . bila sii kwn sampai pulaa yeahhh happy laa, brsalam2 , ngam2 dea bwa mknan hihi mmg agak lapar tue perut tym tue, tapi p mandi dlu then bru knygkan perut hihi ;p awal pagi tue saya text PEMILIK HATI , selamat hari raya ! saya bilangg sama dea hehe ;p kesian bhaa dea, bilangnyaa tkda balik kg tym raya tue . sedih da tue aa huhu .
bila tym kerja suda tym tkda org, mula laa brgmbr2 hihi mmg hobi tue taw ;p 

Jasen , Sher , Dayya , Chris , Kak Nining , Me & Kak Elly :)
neh pic tym raya pertamaa :) tk bnyak brgmbr tym neh , bb maw brjalam p beraya p rumah staff lainn ;p aihh tym raya pertama tue, mmg tk lapar2 perut neh , knyang jak taw, ikut kak nining dari jam 3 smpai 11mlm haha , ikut p umah klurga mntua nya lagi , mngantuk2 suda sda d rumah org hihi ;p last2 mata tk trtahan kna bwa pulang , jam 11lbih suda, dah laa esoknya kna krja pagi lagi hehe . sampai umah tukar baju , kmas pakaian sbb esoknya lpas abis kerja nak blik kg hehe tk tr mandi saya malam tue taw lpas kemas pakaian trus saya trtidur ;p


Okeyy, Raya kedua :)

Tym neh kerja dgn my kakak , mmg suda req kerja sama2 sbb maw blik kg kann , mcm biasalahhh raya kedua harus snap juga ! ;p


tkkan puas kalau satu pic saja ;p


kami snap lagi ! ;p


neh jak laa krja kami d station tue , bergambar jak hihi ;p


kami brgmbar di mana2 jak ;p
adaaa banyakkkk lagi pic tapi kann line lidut jadi lmbat haha apa yg mampu jak laa hihi ;p

okeyyy cukup story psal raya tue, saya maw story pasal PEMILIK HATI :)
dea semakin bhgia sama gadisnyaa, saya tgk mereka trlampau mesra sehinggakan saya nmpk mereka mcm couple . jeles saya tue aa nmpk durg dua selalu berkomen, mcm saya sama dea dulu :') haha ! sampai saya trus text sii PEMILIK HATI , saya bilang maw lupakan dea, kami text mlm tue, lst text dea saya tk rep, sedih saya , esoknya pun saya tk text dea tapi ptg tue tym tgah krja tiba2 4n bunyi, nmpak nama PEMILIK HATI <3 b="b">.
aihh dup dap saya maw bca text dea smpai ttp2 muka saya baca text dea . bila saya bca text dea, bilanggnya "Memilikimu ku tak mampu, melepaskan mu jua ku tak rela" ;ntah knpa dgn tiba2 text dea bkin saya tacingg, heran saya text bgtue buli bkin mngis huhu :'( kenapa susah sangat maw hilangkan perasaan cinta untuk dea tue? sdgkan saya taw dea suda ada yg miliki hatinya, tapi saya EGO ! saya salah kaa? Maafkan saya PEMILIK HATI :( bukan saya maw bkin anda jga serba slh dgn kdaan anda . saya tahan dgn perasaan ini , saya doa anda dgn gadis anda bhgia sygg :) walau saya tidak bisa miliki anda, saya ttp mahu anda bhgia WALAU BUKAN DGN SAYA :) cukup dgn anda tahu bhwa saya sangat SAYANG , CINTA dan BHGIA selama kenal dgn anda sygg . Terima Kasih juga sbb sentiasa buat saya bhgiaa :) Anda layak bhgia bersama yg tersayang .

♥ i let you go, but it dosen't mean i don't love you. i just don't want you get hurt because i love you more than myself  ♥
OhMyEnglish!! ;p

Labels:



Older Post | Newer Post




/