// Little Princess

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Dairy. hello ,i'm EyQin . Be nice here. im 8teen years old. Love to Laugh Simple Person With A Simple Life !.

Status : soul.love.happy.hurt.sad.pain.hate



soul.love.happy.hurt.sad.pain.hate

Tagboard
Footprints here!



cbox code here

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Nurul AsyiQin

HONESTLY ♥
Wednesday 20 June 2012 | 20:19 | 0 comments
Assalamualaikum, hai . selamat petang kaa malam neh? hurmm smpai suda kaa 1 bulan sy tk update blog? btw, bukan e2 pun storynyaa, biasla laa saya neh update blog mesti ada jak story baru. bte, baru2 neh erm ada dlm 3ary yg lepas suda kann sii Pemilik Hati text sama sy, mula2 ok jak pun, lpas tue sy bilang maw tidur, sbb dea pun bilang maw tidur, jadi sy tidur laa. tapi esoknyaa saya bgun awal pagi e2 saya nmpk ada text dri dea, saya bca laa, tiba2 saya terkejut dgn text dea tue, bikin sy tacing ouhhh , ntah tiba2 jak dea text suru lupakan dea, saya hairan laa bha jugaa sbb kami tkda gduh pun . lpas saya rep text dea pagi tue , dea tkda juga rep. lpas tue mlm smlm saya text bilang rindu sama dea , tapi serius saya sngt rindu sama deaaa mngis saya smlm ingt dea, sungguh :'(
saya buka fb nmpk dea post tk maw d tipu terus2an lagi, post e2 untuk saya kaa?haha tapi apa sy tipu??? saya berfikir e2 smlman taw huhu payah saya tidur smlm , then tadi pagi tiba2 hp bnyi , tgk 4n ada text kann nmpk gmbr dea suda yg kluar , bhaa dup dap jntung saya , mcm tk maw bca jakk huhu tapi mmg text dea laa yg saya tnggu2 huhu . then text dea mcm krgan suda, mngalahkan text saya sma dea , saya agak kecik aty, tersentuh, terkilan, tersegir, terguris aty neh nmpk text dea bgtue, ayat dea bkin tacingg, mcm lain saya rsa diri neh saya bilang sama dea, dea bilang p laa couple sama mna2 cowok, duiii mngis saya bca ayat dea, serius saya punya perasan masih macam dulu sama dea, tidak berubah e2 smpai skrg, dea bilang sy fkirkan bf, bf kaa? smpai skrg saya punya aty sama dea, mcmna maw ada bf, dea tidak tw kannn persaan saya sma dea, yeala sya sosial ;) saya bnyak main2 dea bilng, dea tk suka saya bgtue huhu. saya taw, saya sedar sya neh tidak la sebaik gadis dea, kalau d bndingkan saya sama gdis dea apa sngt laa sya nehh, sya neh nmpak jak tnggi diri tp main2 jak, sbnrnya saya neh sdar diri juga ;) saya taw posisi sya bg dea mcmna, saya taw skrg apa pun sy bgtaw dea mn dea prcya suda, sbb dea bilang dea tk dpt trma sy lagi, dea tk prcya suda tue sama saya :) sakit kann bilaa org kita sayang tk prcya kitaaa, tp sy suda bilang sama dea kalau tk maw prcya tkpa laa , bukan saya dpt pksa pun kann . tapi mmg e2 la, mmg saya masih sayang cinta sama dea walau saya taw sya tk bisa miliki dea :)
saya tidak bosan , tidak penat sbb cinta dea, malah saya heppy saya sayang dan cinta sama dea walau cuma brtepuk sblah tgn sbb cinta kann tk bley d pksaa , saya sngt paham suda e2 hihi . duiii bosan suda kamu kaly kann bca post saya neh malar kecewaaa jak, malar sedihhh jak , tidak prnah happy ahahahaha! saya pun tk taw kalau saya sedih saya ketawa juga tapi dlm aty cuma saya jak taw, meraung2 mcm maw teriak jak haha tapi saya tidak buli terlalu lemah, HARUS KUAT DAN TABAH ! yeahhh ! :)
ok laaa. saya penat, saya kurng sehat bha neh , tadi pun saya kena urut jakkk oleh kawan rasa2 mcm bau ubat sapu suda bdan saya hehe ( ketara tk mandi lagi ) peduli laa hehe yg pnting saya dpt post d blog hehe saya maw rehatkan dulu bdan nehhhh , nanty kita jumpa lagi . papai ! :)

Labels:



Older Post | Newer Post




/